Investeringer til København - ja tak
Copenhagen Capacity

Nyt website til Copenhagen Capacity styrker kontakten til erhvervslivet og trækker flere internationale virksomheder og investeringer til regionen.

Projektnavn:
Copenhagen Capacity

Lanceringsdato:
01 februar 2013

Leverancer:
Websites, Mobil og tablets, Private, Sitecore

Ydelser:
Sitecore CMS
Mobil tilstedeværelse

Link:
http://www.copcap.com

  • Visualisering af potentialer i København og omegn
    Visualisering af potentialer i København og omegn
  • Velkommen til København
    Velkommen til København
  • Virksomheder er grupperet i klynger, der kan tændes og slukkes for
    Virksomheder er grupperet i klynger, der kan tændes og slukkes for

Behov

I 2012 fik Copenhagen Capacity udarbejdet en analyse, der pegede på, at markedsføringspotentialet i de digitale kanaler ikke blev udnyttet. En bedre udnyttelse ville tiltrække flere udenlandske virksomheder.  

Copenhagen Capacity havde brug for et bedre redskab til at effektivisere markedsføringsindsatsen og samtidig understøtte organisationens overordnede strategiske mål.

 

Løsning

Løsningen til Copenhagen Capacity blev et nyt website, der blev udtænkt, designet og udviklet i samarbejde med designbureauet Kontrapunkt.  

Websitet tydeliggør de særlige erhvervsmæssige styrker og konkurrencefordele, hvor regionen har erhvervsklynger med international konkurrencekraft.

Løsningen kan styrke dialogen samt kvalificere og optimere leadgenerering.

Websitet er bygget på Sitecore platformen, der blev valgt, grundet platformens særlige egenskaber og muligheder inden for leadgenering, konverteringsoptimering og automatisering af personlige interaktioner.

Læs mere om Sitecore CMS

Effektiv lead-generering

Ved hjælp af Sitecores Digital Marketing System kan Copenhagen Capacity dagligt modtage rapporter over virksomheder, der har besøgt websitet. En stærk egenskab, som gør at Copenhagen Capacitys konsulenter proaktivt kan indlede dialog med potentielle kunder.

test-baseret optimering

Selv små ændringer i overskrifter, billeder eller formuleringer kan påvirke brugeradfærd markant. Det ved Copenhagen Capacity, der med Sitecores markedsføringsværktøj kan udføre A/B splittest og derved løbende optimere indhold og forretningsresultater.