Burmeister & Wain Contractors

opgave

BWSC cares for energy

BWSC er en global udvikler, entreprenør og operatør af skræddersyede nøglefærdige kraftværker. Inden for de sidste tre årtier har BWSC leveret mere end 180 kraftværker til 54 lande med en samlet produktionskapacitet på lige over 4.000 MW.

BWSC ønskede en ny hjemmeside som kommunikerede og visualiserede BWSC strategi og forretning, og havde fra start en idé om, at de mange leverede kraftværker skulle spille en central rolle på det nye site.

 

 

"For BWSC var det vigtigt at den nye hjemmeside kommunikerede vores DNA og strategi, og her havde TWINS Solutions processen som bragte os sikkert i mål."
Lene Lykke Meisner,
BWSC

insight

Indhold målrettet lokale developers

Webprojektet indledtes med en strategiworkshop, hvor vi via brugerrejser kortlagde vigtige beslutningsprocesser, som hjemmesiden kunne understøtte.

Samarbejdet med lokale ”developere” er et helt centralt element i processen med at sælge kraftværker på det internationale marked.

Typisk er det en developer som har relationer til de lokale myndigheder og researcher på potentielle samarbejdspartnere.

Denne research foregår bl.a. på internettet, hvor man via hjemmesiden tjekker teknologi, referencer og finansinfo og vurderer leverandørens troværdighed generelt. Herunder om den pågældende leverandør har erfaring med ”tilsvarende projekt i tilsvarende land”.

resultat

Understøttelse af salgsproces

Det nye website understøtter salgsprocessen ved at markedsføre skræddersyede løsninger, teknologi neutralitet, ”vi går en ekstra mil” og lokal forankring. Og ved at benytte de mere end 180 kraftværker udviklet i 54 lande til at dokumentere denne markedsføring.  Budskabet underbygges af flotte fotos af kraftværker, medarbejdere og de miljøer som de indgår i.

kontakt

Kåre Gade Petersen

Sales Director
+45 2637 7914