Klar, parat, start
Fleggaard på sociale medier

Når strategisk og organisatorisk forankring skaber resultater – fra 0 til 23.000 engagerede Facebook-fans i løbet af seks måneder.

Projektnavn:
Fleggaard på sociale medier

Lanceringsdato:
06 juni 2014

Leverancer:
Markedsføring, Private

Ydelser:
Sociale medier
Digital marketing
Strategi & Kommunikation

Link:
facebook.com/fleggaard

Fra 0 til 23.000 fans på 6 måneder

Udfordring

Fleggaards organisation havde et begrænset kendskab til de kommercielle muligheder i sociale medier, men en klar vision om hurtigt at etablere sig som et toneangivende brand på social media-markedet.

 

Løsning 

Via en tæt dialog med Fleggaards ledergruppe udarbejdede Twins Solutions en social media-strategi. Strategien betød, at ledelsen kunne træffe de nødvendige beslutninger omkring investeringer i projektet, organisatorisk forankring og første års eksekvering på et fagligt kompetent niveau og oplyst grundlag.

Resultat

  • Aktivt community på Facebook med flere end 23.000 Fans. 

Resultat

  • Forankring i organisationen gennem ansættelsen af en Social Media Manager.